14 Ağustos 2015 Cuma

Ahşap İşine El Attım :)

merba :)
sizin için çekiliş düzenledim ama iptal etmek zorunda kaldım :(
neyse çekilişsiz postlar yayınlamaya devam...
ahşap boyama işine bir girdim, çıkamadım.
çok müthiş şeyleğ çıkıyov oğtaya sonğa insanın yaptıkça yapası geliyov :P

bakın bu ahşap boyama dersinde yaptığım kutu.
kapağına dekupaj tekniği uyguladım.




burada gördüğünüz minik kurbiğin yapılışını merak edenler tık tık :)


bunun kapağını da araba şablonundan yardım alarak boyadım.
araba kısmı simli çikolata rengi.




ehihih :) bu da favorim ♥
eğer çekilişi iptal etmeseydim bunu göndericektim.
bunun kapağını da sıcak silikonla "love" yazarak süsledim.






bu da bi fotoğraf çerçevesi.
farklı bir araba şablonunu farklı bir şekilde uyguladım.



annem için anneler günü hediyesi olarak boyamıştım bu tepsiyi.






peki bu fotoları çekerken ne kullandım?
işte gösteriyorum.
bu beyaz resim kağıtlarını kullandım.
bi sitede okumuştum, böyle yaptığında fotolar
daha parlak ve daha canlı duruyormuş.
sanırım beyaz ışığı yansıttığı içün :)


haydin kib.
hobimsiyle kalın...






9 yorum:

  1. Sevgili meslektaşım seninle tanıştığıma çok mutlu oldum.ben 15 yıldır ingilizce öğretmeniyim. Biraz yaşlı; ))) hep mi Marifetli oluruz. Aferin sana. Bi ara ben de ahşap boyama yapıyordum. Ama moda tasarım içimdeki tutku. Seni takibe aldım tatlım. Sevgiler. Harikasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşlı mı?!? Daaat yanlış kelime :) Tecrübeli olması gerekiyordu! Hızlı geri dönüş yaptınız, beni sevindirdiniz gece gece :) Teşekkür ediyorum iltifatlarınız için, ben de memnun oldum tanıştığımıza. Yaşasın blogger arkadaşlığı :))) <3

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. harika olmuş bende bloğuma bekliyorum http://rnkync.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. ama çok güzel olmuşlarr bayıldımmm :) elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlerinizin güzel bakışı efenim, teşekkürler ♥

      Sil
  4. çok güzel olmuş hepside emeğinize sağlık böyle güzel işler çıkarmak harika sevgiler ;) ( apaydindunyam.blogspot.com.tr )

    YanıtlaSil