29 Temmuz 2016 Cuma

Antalya Serüveni Part II: Çakırlar Köy Kahvaltısı, Düden-Kurşunlu Şelalesi, Sarısu Piknik

selam takipçi !
yarım kalan serüvenimize devam ediyoruz. 
Önceki postlarımdan birinde konunun başı, isteyen ordan başlayabilir :)
antalya'da bol bol gezdiğimi söylemiştim.
ilçelere açılamadık orası ayrı tabi ama.. öğrenci hali n'apıcan ☺
gelelim gezilenlere:

çakırlar köy kahvaltısı
antalya'da çakırlar isminde bir köy var.
şehiriçi otobüslerle kolaylıkla ulaşabiliyorsunuz aslında
ama
bazı şöferlerden kaynaklanan yanlış anlaşılmalar size ulaşımda sıkıntı çıkarabilir sjhdjs
yaşadım da söylüyorum canım a ah ☺
böylece hayatımdaki ilk otostopumu çekmiş oldum..
kahvaltı fiyatları 100 tl'ye kadar çıkabiliyor gittiğiniz yere göre...
bazlamasından reçeline, çayından menemenine, sahanda yumurtasına kadar
her şey var içinde de.
ve pazar yerleri var kahvaltılık bölümlerin dışına çıktığınızda.
köylülerin yetiştirdiği çilekler, portakallar...
el yapımı kolyeler, bileklikler, tokalar, takılar...
fiyatları da çok pahalı değiller.
















düden/kurşunlu şelaleleri
şelaleleri gezmek için biraz geç kalmış olabiliriz ☺
neyse..
önce düdene gittik.
kurşunlu düdene göre daha büyük.
ben kurşunluyu daha çok sevdim, hem orda osmanlı kahvecisi de var♥
düdenin önünden kurşunluya otobüsler geçiyormuş
ama çok geç geçerlermiş.
biz de bekledik, bekledik.. gelmedi.
yaşlı birileri de bekliyormuş, birlikte taksiyle gitmeye karar verdik.
kurşunluda daha fazla gezebileceğiniz yer var.
bir sürü ormanlık, çalılıklar falan..
instagramımda da pek çok fotoğraf paylaşmıştım şelaleler hakkında..







sarısu piknik alanı
antalya'da yine kolaylıkla ulaşım sağlayabileceğiniz bir yer burası da.
sanırım 5m migrosa doğru giden AF04 numaralı otobüsle gidebilirsiniz.
kadınlar plajı da burda bulunuyor.
biz o gün oda arkadaşlarımızın doğum gününü kutlamak 
için gitmiştik. 
tabii ki sürpriz :D
onlar pikniğe gittiğimizi sanıyordu ♥
minik ponçik yalanlarla harika sürpriz bi doğum günü olmuştu.
kamelyamızın etrafını balonlarla süsledik..



işte bu partımız da bu kadardı ☺
tüm yılımın güzel geçmesinde emeği olan herkes 
teşekkürlerimi sunuyorum efenim :)

antalya'yı seviyoruz, hep seveceğiz, siz de sevin bence ♥
hadgörşz, öperler♥






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder