27 Şubat 2017 Pazartesi

Okudum: Otomatik Portakal (Anthony Burgess/A Clockwork Orange)

Selamlar!
Yarıyıl tatilinde bitirdiğim kitabımı göstermek istedim size :) Ben okurken başlarda çok sevemedim ama sonradan gerçekten çok güzel bir kitap olduğunu farkettim.

"Eee, ne olacak şimdi ha?"




Modern Klasikler'den bir kitap.. Başta Alex isimli bir genç ve 3 arkadaşının kim olduklarını öğreniyoruz. Asi ruhlu gençlerin yaptıklarına gerçekten çok şaşıracağınızı düşünüyorum. Yazarın dili akıcı ve anlaşılır, ama rahatsız edici bence. Şahsen ben rahatsız oldum :)
Filmi de olduğunu öğrenince onu da izlemeye karar verdim. Ama benim pek sevemeyeceğim sahneler olduğunu görünce başlardan kapattım. Yani kitabı okurken o kadar düşünmemiştim, sahneler beni şaşırttı. Belki devam etsem sever miydim bilemiyorum ^^

Yazar: Anthony Burgess
Tüm hayvanların en zekisi, iyiliğin ne demek olduğunu bilen insanoğluna sistematik bir baskı uygulayarak onu otomatik işleyen bir makine haline getirenlere kılıç kadar keskin olan kalemimle saldırmaktan başka hiçbir şey yapamıyorum...

"Ama kötülüğün sebebini bulmaya çalışarak tırnaklarını kemirmeleri, kahkahadan kırılmama yol açıyor kardeşlerim. İyiliğin sebebini aradıkları yok, öyleyse niye tersini merak ediyorlardı ki?"

Kitap kısa ama sindirmesi uzun diyebilirim:)
Bol okumalar size, ben gittim :*
Bu arada izlemek istediğim o kadar çok film var ki... Vaktim mi olmuyor neden bilmiyorum ama sadece biriktiriyorum :) Ve izlemeyi düşündüklerimden birkaçı:
-Kitap Hırsızı
-American Hustle
-12 Years A Slave
-This Is The End
-The Place Beyond The Pines
-Limitless
-Side Effects
Sevgiler♥

Takip için:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder